Sunday, June 12, 2011

bosan100000000

hye semua..ape khabar..sihat ker??lame aten comey x update blogkan..hurm xder ape yg nk cterla...2 sebab xupdate...hurm...walaupun byak kejadian pahit manis jadi tapi jari jemariku ini xder ase nk menaip pon hurm 2 yg malas nk update2 2....huhu.....kla kali ni entry kite bosan...bapakla bosan gler kot...pagi ahad yg bosan....dgn housemate aku yg semuanyer still melayan diri pergi ke negeri masing2...cmnerla aku ny xbosan...negeri aku byse2 jerk slalu jerk pegi kot..hahah xder mknenyer nk mlayan diri pergi ngeri sndiri,...klu nk mlayan diri pon biar layan btul2...ha real puyer..bru best...

hurm kbosanan kali ini berbaloi2 sbab dpt luangkan masa mdengar lagu2 baru dn layan lagu meet uncle hussin serta tengok semua movie sepanjang bosan2 duk hostel ni xtau wtpende..movie yg aku xpernah tgok pon aku ley jerk abiskan dalam bosan2 ni......huhu byak idea plk nk tulis 2 ni 2 ni.....walaupun perut dh bkeroncong lagu anuar zain....tpi tahan jerk....sbab hati ni gembira sgt..."walaupun hakikatnye bosan"

kenapa aku bahagia sebab aku ase aku adalah orang pling btuah dalam dunia ni...walaupun slalu ditimpa masalah tapi kalau kite yakin ada ALLAH mlindungi kite, mjagai kite, mberi rahmat pada kite, walau masalah besar skalipun kalau kite igat DIA , insyaallah hati ni xkan susah...tenang jerk selalu.......

dn kalau kite percaya ade orang yang myanyangi kite mesti kite happy jerk slalu...orang2 itu adalah my family and my special friend....hurm itula hadiah yang xternilai yang pernah aku dpat...

hurm dn lagi 1 pengubat bosan aku dikala susah dn senang inila dier gadget2 aku..2 jerk yang mbantu aku kalau u'll nak tau...hurm aku ase kalau xder semua ni, mesti btambah2 bosan aku..depression jadinyer....huhu..

ist gadget aku...my hubby2...buchuk pink...



yang ni plak hand phone pink aku...sangatla chumel dan sudah stahun bsama tuannyer...




huhu ape lagi gadget aku yer....yg penting semua wane pink..bcoz i like pink....

hurm oh yer....my hard disk yg aku bwk kemane sje...sangatla comel gak pgubat kbosanan aku....wane pink also...huhuu..



comel2...semua wane fav aku....huhu...hurm kenapa aku suke pink??sebab aku ase wane ni ceria jerk...yg tua bley masuk, yg mude, yg kanak2 semua masuk kalau amik caler ceria2 cmny....hurm aku bley dikate obses glerla gan pink smpai semua brag2 keperluan aku wane pink..huuhu,...sapela yg bley tahan gan perangai aku ni.,.hurm diantara brag2 pink aku adela mirror, wallet, shoes, blanket, bag, hahaha dn macam2 lagila...hurm okla kawan2..i want stop here...next time aku post lagi ape2 yg mnarik ok...hurm 1 lagi gmbar yg wat aku tenang bile bosan....nyla picture wall yg aku slalu letak kt destop computer aku...huhu


Pelangi hatiku...sangatla tenang ketika melihatnyer....indahnyer ciptaan ALLAH....


Ha yg ni gaun favourite aku....setiap hari kot aku pasang impian utk wearing this gaun...ai lerrr baju bilekah aku akan dapat memakai engkau...hurm....:)

huhu kla kawan2...naty2 aku update agi blog k...skrag ni nak release tension...huhu...jom layan lagu meet uncle hussin dn hazama....kaw timmmm.....like2...

No comments: